söndag 14 augusti 2016

Annorlunda fredagsmys

Denna vecka har jag vabbat mellan tisdag och fredag. Amanda har mest tittat på Barnkanalen och Netflix på datorn och Ipaden under dagarna. Och spelat lite spel. Ganska klassiskt när man inte mår så bra.
Kvällarna har blivit sena och vi har sovit länge på morgonen. In på förmiddagen. Det har varit skönt för mig att bara ligga kvar i sängen, och läsa bland annat.

Mot slutet av veckan har Amanda piggnat på lite och sen fredagskväll, medan jag satt vid datorn i köket, ställde hon sig bakom mig på stolen och började pilla i mitt hår.
Åååh, det är såå sköönt! Och inget jag är bortskämd med. Hon gick och hämtade kam, vattensprayflaska, snoddar, hårspännen och klämmor och lekte frisör för en stund. Här nedan kommer det lite bilder.








Hoppas inte det var sista gången jag fick uppleva detta 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar